Sunday 18 March 2012

mak mentua..eh?

perghhh hebat hr ni


td pas joging lepak2...jemur kain...facebook...chating...masak....makan..bsuh pinggan

tuptuptup

tgk jam
5:00PM



arghhhh pasar malam

he jdual perlu fix kan

siap2

xbleh bla g pasar malam pakai skirt bunga2...konon feel pantai..kuikui


dengan beg pasar nye (recycle bag)---->joint protction!!! terus g kat org jual ayam

yeay

ayam beli ayam

brother bear ayam 2 pun dah kenal..hambik smpai 3 ekor dia bagi..wahaha
beli sayur
konon hebat
muka macam "em nak masak ni...masak sayur ni..em lagi bendi"
pdahal pakai petik je beli...nanti time esok pagi nk masak baru fikir nak masak apa...whaha


then beli2 sume tinggal rm3 je..dah duit xbawak..ada rm50 je dlm dompet
 akan tiba nak beli ayam goreng seketul bg rm50
akan tiba aku nk beli ayam goreng smpai rm50


last2 beli makanan guna rm3
usha2 xde pun sume mahal
paling murah nasi lemak biasa rm1.50
perghhh

last2 beli
air tebu rm1
jagung rebus rm1


balik2 tengok tuan tanah rumah ada kat depan rumah

"arghhhhh nak mintak duit sewa???"

hehe pdahal aku complaint tandas rosak


terus fikir



"alamak rumah ak kemas ke x eh??"
hambik kaw..
die masuk sekali dengan jiran2 tertngga
dah ah ade sorang ni mulut laser puipuii (a.k.a makcik puipuii)



terus nervous
msuk2 kepala terus mcm zoom st rumah
he

"arghhhh rumah aku..sepah x?"


hehe
nasib baik rumah aku kemas
lantai berkilat
dapur wangi
toilet bersinar
hu


pdahal pagi tadi mak aku call then remind me untuk kemas rumah kot mane taw kot2 ade org SESAT (maknanya org singgah rumah..he sllu mainkan mak sebab cakap kalau sesat kita tunjuk ah jalan)
then dengan riaknya..

"ahh xde sapalah nak dtg rumah "


sekali hambik kaw

4 org plus tuan rumah td msuk
makcik puipuii 2 siap teliti satu2..gilosss



da ah kena perli dengan makcik puipuii (eh sedap plak nama dia..he)
pak kal je aku baik...eh?

kuikui



so motif

KATA-KATA SEORANG IBU 2 MAKBUL

hehe

iloveusostrongmum


second motif???


ko ingat org bujang sume rumah bersepah ke...tengok kaki la babe...
eh emosi
hahaha


aku rasa klau rumah aku sepah sure2 kena lg teruk



tibe2 rasa macam ada SPOTCHECK dr MAK MENTUA lak


eh?


kuikuikui

No comments:

Post a Comment