Thursday 5 April 2012

emosi

ehem
tarik nafas dulu
entry agak BERAT sdkit
agak berEMOSI


ada membe ayam ni
msg
cakap ayam sombong
dia cakap
AYAM MAKIN LAMA MAKIN SOMBONG SEJAK KERJA




huh emosi jap
speechless pun ada
kecik hati pun ada



seyes memang ayam buzy
bagun pagi subuh masak2 pegi KERJA
time KERJA mmg ah
klau org msg kdng2 aku bls ah
balik KERJA dah penat
makan
kemas2 rumah smbhyng sume
tgk tv or online jap
trus TIDO

klau dulu mmg lah boleh msg smpai tgh malam
tp skrng mmg still boleh klau nk msg smpai tgh malam tp esok MATA AYAM sepit je
NGANTUK!!!
xmau ah mcm 2
KERJA pun smbil lewa



tah la
aku xsure plak kalau aku memang sombang sejak kerja
tapi aku rasa aku ada je msg kawan2 aku
walaupun kdng2
DORANG XBALAS
walaupun kdng2
DORANG XPERNAH PUN MSG AKU

yes!!
tahu semua org BUZY


bnyak benda dah BERUBAH

dah lah
mungkin malas nk msg trus kot lpas ni
dah alng2 org ckp aku sombong (walaupun aku xrs yg aku sombong)



kan aku dah cakap
entry ni berEMOSI



motif
kalauadakeditadamasaadapeluangbalaslahmessageorglainsbgaitndapenghargaandantrimakasihsekurangnyamasihadaorgyangingatkatkorang



"kalau korang ada kawan baik yg dah BERUBAH
jangan biakan kawan baik 2 trus hanyut
sebaliknya tegur dia agar kembali
melainkan perubahan itu kearah KEBAIKAN
sebab itulah gunanya KAWAN"

No comments:

Post a Comment