Monday 2 April 2012

lemau

kerja 8:00 smpai 5:00
balik 5:00 tgk SPONGE BOB
5:30 MAKAN
6:00 smpai 8:30 KEMAS RUMAH (tukar cdr, sapu2,kemas buku,sapu2 lg,mop,bsuh pinggan,kemas bj,susun ksut)
MANDI
9:00 UPDATE smbil makan KACANG kaler kuning


asl aku rs emptyness eh?
SUNYI

ohh buah hati aku dah blik...ptutlah
mummyyy i miss u
balik2 kerja rs xsemangat
xbestnye
pas mkn MAK call
tiba aku nangis (msuk habuk sbnrnya)
aku rs rindu giler kat mak

mak ckp pe taw
"2 la..time mak ade asyik nak gaduh je"

hahaha
pdan muka aku
aku memang suka cari psal dengan mak sebab entah SUKA
kuikui

pas2 bwt2 ah suare mcm nngis (pdahal memang)
sekali mak ckp
"janganlah nangis nnti mak nangis jgak"


aduhh!!!
ayam yg KENTAL pun jadi
LEMAU
hehe

lps ckp dengan MAK
teringat st peristiwa ms kecik
aku rs benda paling nakal kot antara aku dgn emak


hu
satu hobi aku dr kecik smpai sekarang
BAGI KERANG "MAKAN"

korang pasan x?
kerang kan kalau kita beli mesti die BUKA mulut
faberet ayam
kalau kerang 2 bukak mulut je mesti aku nk FEED dia
ikut ah kadang2 aku bg makan taugeh ke, daun ke, ikut ah objek2 berhampiran
pas2 EXCITED bila KERANG 2 tutup mulut (em jap mulut ke kulit kerang?he) and taugeh or daun 2 tertinggal kat dlm mulut die...
he best
rs mcm
YEAYYYYY!!!

tp jgan confius sebab aku bukan nak cite psal kerang
aku nak cite psal benda nakal aku buat kt mak ms kecik
huh


mak aku yang awesome 2 kalau tidur mesti mulut terbukak
kuikuikui

ms aku drjah 2 or 3 aku pegi masukkan MAKANAN dlm mulut mak
konon2 mcm mak aku 2 KERANG yg sllu aku feed 2
hehehe

nakal giler
pas2 mak jaga terus kena marah

sian mak dpat anak macam aku
hehe
tapi sebabkan MAK marah aku ah sekarang aku xbuat mcm 2 lagi

aku buat kat KERANG je
hahahaa

tp seyes aku RINDU giler kat mak


dah ah

motif
sapa cakap aku nangis time aku taip entry ni

hahahahahaha

No comments:

Post a Comment