Tuesday 1 May 2012

katak oh katak

perghhhhhhh!!!


sebenarnya ak plan nak smbng update entry sblm ni


tapi kena pospne dulu

sebab
INI LEBIH PENTING



sekali lagi emosi aku terganggu!!!!

rasa nak jerit kuat-kuat

hu



tadi masa kak liney dtg nak ajk aku keluar

time aku bukak pintu tiba2 ada seekor KATAK

melompat masuk rumah


aku halau2 die xkuar
cari2 xjumpe


sebabkan nak keluar aku pun biarkan lah dulu


then dah penat jalan2 cr psal dengan kak liney


balik dah
SLEEPY sgt
LAPAR sgt

baru nak rest kejap
sekali ada orang datang betulkan paip


FINE lah



buat2


kul 6:30 petang baru settle

aku yang nak solat asar ni sempat tertido kejap
NGANTUK SANGAT




pastu rumah
 jangan cakap

BERPASIR

sebab org 2 tukar paip
dapur smpai ruang tamu
berPASIR dan berDEBU


FINElah



lepas asar
aku masak nasi dulu
buat sup AYAM
lapar kan

lepas maghrib br cadang nak kemas


maghrib


then


start amik penyapu
sapu ruang tamu


TIBA-TIBA



toin toin toin!!!!



KATAK 2 ada lagi



ohhhh


ak dlu b4 suka ayam
aku suka KATAK

"ko mmg suka binatang eh, ayam?"



tp aku xpernah jumpa katak yang sgt flexible


die bukak takat lompat kt lantai

siap leh LOMPAT and MELEKAT kat DINDING


ok dinding

aku tak tipu!!!

tinggi gila die lompat
dari lantai ke dinding tinggi bahu aku

pastu MELEKAT je

tak ke cuak si ayam

takut die lompat kat aku


erkk!!!!
aku tak takut katak pun
tapi katak ni pelik sgt


aku halau2 die lompat g dapur


dapur aku dah ah 30% bersepah

halau2 die lompat and sembunyi kat tempat barang



aku keluarkan lah dulu kotak barang aku
minyak masak
tempat beras


ok FINE katak

ko buat dapur aku jd sepah 70%



tak keluar2 lagi..
bayang pun xnampak



aku geram gila


aku amik recsect



hahha


ko memang kan ayam

lipas ko recsect
nyamuk ko recsect
lalat ko recsect


hahahaha

pastu baru die (katak) lompat keluar
aku dah prepare bukak pintu dah ni


pastu die boleh plak sembunyi belakang pintu
padahal aku dah bukak pintu dah
seluas2nya
dah lah belakang 2 GELAP GULITA


kena alihkan tong sampah
penyapu


FINE 75% berSEPAH



last2 baru die lompat keluar


dah lah atas dapur ada sup AYAM tengah mendidih
cepat2 aku tutup
kalau kot2 die melompat masuk
xke pasal





tapi serius


rumah aku yang 30% BERSEPAH
jadi 75% BERSEPAH



stress kejap
tinggalkan dapur dulu
UPDATE blog
klau x sure mengemas sambil sumpah seranah
eish2


bukan ape
dah ah stress rumah sepah
penat
LAPAR lg

sabar je lah!!!!



memang boikot katak lah



ke katak jeolous sebab sekarang aku suka AYAM


ok
mau mula mengemas

fighting!!!!!






motif: klau stress relex dulu jgn paksa diri..he

No comments:

Post a Comment